Dolpins:) Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Noen av dere som vet hva det er????Hva det innebærer osv???? Vet at samboren har åpnet slik...Men skremmendes du får jo ikke slette profilen når du først har laget den...Så enkelte har jo lagt ut hele livet sitt,adresse,tlfnr,m.m
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 det er ikke alle som kan komme inn på siden å se. du må være gjensidig invitert.. jeg er der inne..
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Det er nok feil.. Nå er facebook for alle...Jeg slettet alt mitt innhold, og deaktiverte.. Slik som de anbefalte på vg.. Så om du ikke har konto, hadde ikke jeg åpnet en...For jeg angrer på at jeg gjorde det...
Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 hvis noen inviterer deg til listen sin, må di jo godta, eller ikke.. slik kontrolerer du hvem som kan gå inn å se på siden din.. eller?
Gjest -<<- Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Facebook innebærer at man registrerer seg med et navn, vanligvis sitt eget, legger inn de opplysninger man måtte ønske å dele med andre, og selv bestemmer hvem som skal få tilgang til disse. Man kan så søke opp andre som har registrert seg, og dermed få kontakt med folk man har mistet kontakten med osv. Det er opp til en selv å stille inn hvor privat man vil være - f.eks om andre skal kunne søke deg opp, om hvem som helst skal kunne se profilen din eller om bare de man har godkjent skal det osv. Facebook ville hatt et par issues med datatilsynet om den var norsk, og det anbefales å utvise restriksjon i hva slags fotomateriale man legger ut der.
Gjest -<<- Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Det kommer an på hvilke innstillinger man har satt under privacy. Men å påstå at alle kan se alt som skrives på facebookprofiler er omtrent like sannferdig som at jorden er flat og månen laget av ost.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 You are about to add Ane as a friend. We will then notify Ane, who will have to confirm that you are friends. [ add a personal message ] Add a personal message: Cancel Keep it under 255 characters. Also, if you add Ane as a friend, she will be able to see your profile until they confirm or ignore your request dette kom opp, da jeg prøvde å invitere en person inn på listen min. så.. du må godta en person inn på listen din. du kan ikke bare skrive et navn, og se på siden demmes..
-Hengebuksvinet- Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 vil alle i nettverket kunne se siden din. Ellers må du ev bekrefte eller invitere venner.
Gjest -<<- Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Man kan fint være med i et nettverk og ikke tillate alle nettverksmedlemmer å se ens profil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå