Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 1. Er du sjalu? 2. Synes du det er greit av din partner synes andre i ditt kjønn er sexy, deilig og pen etc.? 3. Synes du det er greit hvis din samboer ber en person i ditt kjønn på middag og kino (ikke i slekt)? 4. Din samboer blir opphisset av andre i ditt kjønn på fest? 5. Har bilder av nakne damer på kontoret sitt? (ikke kjent folk men perfekte modeller) 6. Finner på ting med personer av ditt kjønn samme som det motsatte kjønn? 7. Holder ting hemmelig for deg (angående venner)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Nei, jeg er IKKE sjalu, men synest ikke at punkt 1-5 er helt passende.
PopUp Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Synes egentlig ikke noe av det du nevner er greit jeg...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 1 Nei 2 Ja 3 Nei 4 vel,det kan jo skje,ingen kan noe for det,men vil ikke vite det i så fall 5 nei,det er for fjortis 6 forstår ikke hva du mener 7 ikke hvis det ikke er en nær venn som har betrodd ham noe som han ikke vil skal komme videre,men å holde skjult noe han har gjort sammen med venner,hadde jeg synes var rart
snartmammapåny Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 1. Nei føler iallefall selv at jeg ikke er det 2. Det er greit, betryggende at han fortsatt har god smak når det kommer til damer. Han er jo tross alt sammen med meg;) hihi 3. Nei det ser jeg ingen grunn til at han skulle gjøre. Men om det er greit eller ikke kommer ann på situasjonen. 4. Absolutt ikke greit! 5. Må jeg vel finne meg i, han er bilmekaniker og de har som kjent verkstedet fuldt i diverse glamormodeller. Har ingen problemer med det. 6. Synest nok det er litt rart om han plutselig skulle finne på noe med en annen jente. Da han ikke har til vane med det. 7. Litt usikker på dette spm, hva du mener. Men hadde nok syntest det var litt rart om han bevist unngikk å fortelle meg om ting. OG bevist skjulte ting for meg. Men har heller ikke behov for full oppdatering hver gang han har vært sammen med kompisene sine.
flashdancepants Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 1. Er du sjalu? Nei, synes ikke jeg er det. Kjærsten har heller ikke sagt noe om at jeg er det 2. Synes du det er greit av din partner synes andre i ditt kjønn er sexy, deilig og pen etc.? Synes vel ikke det er topp, men innser jo at sånn er det. Jeg synes jo andre er pene etc., men har ikke lyst å ha dem som kjæreste eller ha meg med dem av den grunn. Dessuten vet jeg at han synes jeg er alle disse tingene også, som han er flink til å fortelle meg 3. Synes du det er greit hvis din samboer ber en person i ditt kjønn på middag og kino (ikke i slekt)? Har han ei jentevenninne han vil gå på kino m/ må han gjerne det, men middag synes jeg virker litt rart. Er forbeholdt meg det synes jeg. 4. Din samboer blir opphisset av andre i ditt kjønn på fest? Gud vet? Har ikke spurt, men har ikke sett noe som tyder på det til nå. 5. Har bilder av nakne damer på kontoret sitt? (ikke kjent folk men perfekte modeller) Nei. 6. Finner på ting med personer av ditt kjønn samme som det motsatte kjønn? Ja. 7. Holder ting hemmelig for deg (angående venner) Tror da ikke det. men om han holder det hemmelig vet jeg det jo ikke... Likner ikke han, så tror ikke det.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 1. Nei ikke noe særlig 2. Ja, noe annet ville jo vært rart... Altså om han ikke hadde synes noen andre var pene/sexy osv, men han trenger jo ikke opplyse meg om det da ;-) 3. Kommer an på hvem det var, av de han kjenner nå så hadde jeg nok reagert om han plutselig gjorde noe slikt 4. Det kan han vel ikke styre, men hadde ikke synes det var greit om han viste det tydelig eller sa det til meg 5. Da hadde jeg ledd av ham ;-) Men helt greit 6. Ja, det er vel greit tror jeg, skjønte ikke helt den? 7. Kommer an på hva det er.
Diva Muffin Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Jeg finnes ikke sjalu! Vi kan gjerne kommentere andre som ser bra ut for hverandre, og det resulterer ikke i annet enn litt småerting. Hvis han inviterte noen ut ville jeg gjerne vite hvem personen var, og hvordan de har kommet i kontakt med hverandre. Det hadde vært ok hvis det var i jobb-sammenheng, men ville kanskje stilt spørsmålstegn ved det hvis han møtte ei på nett eller noe slikt. Han har blitt opphisset av andre på fest, men det har vært i en gruppsex-setting hvor også jeg deltok (hvor tvilsom er ikke jeg..) Han har ingen bilder av nakne damer på kontoret sitt.. men på pcen er det nok noen. Han har ingen kvinnelige venner han gjør ting sammen med. Jeg har aldri tatt han i å ha hemmeligheter for meg.
Liten gutt i magen<3 Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 syns ikke noe av det du nevner er greit.....
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 1. Er du sjalu? Det kommer helt ann på. Men: i utgangspunktet nei 2. Synes du det er greit av din partner synes andre i ditt kjønn er sexy, deilig og pen etc.? Det kan han nesten ikke styre, men han trenger ikke fortelle meg det. 3. Synes du det er greit hvis din samboer ber en person i ditt kjønn på middag og kino (ikke i slekt)? Hadde han hatt noen venninner så hadde jeg ikke sett betenkeligheter med det. Gamle ekskjærester - nei. 4. Din samboer blir opphisset av andre i ditt kjønn på fest? Eh det håper jeg ikke han blir, men om det hadde skjedd hadde jeg neppe kunne styrt det. 5. Har bilder av nakne damer på kontoret sitt? (ikke kjent folk men perfekte modeller) Nei så fjortis er han heller ikke. 6. Finner på ting med personer av ditt kjønn samme som det motsatte kjønn? Skjønte ikke helt formuleringen.. Om du mener at han kan spille fotball med jenter slik han gjør med gutter o.l - ja 7. Holder ting hemmelig for deg (angående venner) Det tror jeg ikke han gjør, han pleier å si ting med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå