Gå til innhold

En liten spørreundersøkelse.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

1. Er du sjalu?

2. Synes du det er greit av din partner synes andre i ditt kjønn er sexy, deilig og pen etc.?

3. Synes du det er greit hvis din samboer ber en person i ditt kjønn på middag og kino (ikke i slekt)?

4. Din samboer blir opphisset av andre i ditt kjønn på fest?

5. Har bilder av nakne damer på kontoret sitt? (ikke kjent folk men perfekte modeller)

6. Finner på ting med personer av ditt kjønn samme som det motsatte kjønn?

7. Holder ting hemmelig for deg (angående venner)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Nei

2. Ja

3. Nei

4. Nei

5. Nei

6. Delvis - kommer an på situasjonen

7. Nei, hvorfor skal han holde noe hemmelig?

Skrevet

1. Er du sjalu? NEI

2. Synes du det er greit av din partner synes andre i ditt kjønn er sexy, deilig og pen etc.? JA

3. Synes du det er greit hvis din samboer ber en person i ditt kjønn på middag og kino (ikke i slekt)? JA

4. Din samboer blir opphisset av andre i ditt kjønn på fest? JA

5. Har bilder av nakne damer på kontoret sitt? (ikke kjent folk men perfekte modeller) NEI, men kun fordi det er så badtaste at jeg da har feil mann.

6. Finner på ting med personer av ditt kjønn samme som det motsatte kjønn? JA

7. Holder ting hemmelig for deg (angående venner) JA

 

 

Skrevet

1.Nei

2.Ja (det synes han uavhengig om han forteller det til meg eller ikke!)

 

3.Nei, da er det noe gæli....

 

4.Håper jeg da ikke han viser utad, om det hadde vært tilfelle.

 

5.Hvis han jobber på et bilverksted, så ok:-) Men om mannen min hadde hengt opp bilder av nakne damer på legekontoret, tror jeg andres innvendinger hadde kommet meg i forkjøpet:-D

 

6.Volder meg ingen bekymring.

 

7.Volder meg heller ingen bekymring. Jeg holder da for søren kjeft om ting venninner/kompiser forteller meg i fortrolighet!

Skrevet

1. Er du sjalu?

Finnes ikke sjalu.

2. Synes du det er greit av din partner synes andre i ditt kjønn er sexy, deilig og pen etc.?

Ja.

3. Synes du det er greit hvis din samboer ber en person i ditt kjønn på middag og kino (ikke i slekt)?

Ja

4. Din samboer blir opphisset av andre i ditt kjønn på fest?

Ja, så lenge han vet hvor han bor.

5. Har bilder av nakne damer på kontoret sitt? (ikke kjent folk men perfekte modeller).

Finnes det virkelig menn som har det på kontoret sitt? Trodde det bare var på bilverksteder....

6. Finner på ting med personer av ditt kjønn samme som det motsatte kjønn?

Ja

7. Holder ting hemmelig for deg (angående venner)

Spørs vel egentlig hva det er. Om vennen hans har bedt han om å holde munn, så gjør han det:o)

 

Skrevet

1. Nei.

2. Ja.

3. Ja.

4. Skjønner ikke spørsmålet.

5. Helt i orden.

6. Skulle bare mangle.

7. Kommer an på hva det skulle være.

Skrevet

1. Ikke spesielt.

2. Ja, det er klart. Det kan man jo ikke hindre uansett! ;-)

3. Syns det blir for date-aktig, og det er heller ikke hans stil. Så det ville vært mistenkelig hvis han skulle finne på det.

4. Det er ikke akkurat digg hvis han sitter der med ståpikk mens han glaner på en annen dame. Men man kan ikke styre kroppsfunksjonene. Så lenge han styrer hjernen og handlingene, må det jo nesten være ok.

5. Syns det er usannsynlig harry, så det er ikke ok.

6. Ja. Han har ikke mange kvinnelige venner, så det må han for all del bare gjøre.

7. Kommer an på.

 

Skrevet

1. Ikke egentlig sjalu, men jeg har definitivt markeringsbehov i gitte situasjoner. Det bør han også ha.

 

2. Selvsagt. Alternativet virker ikke som et bra utgangspunkt for et heterofilt par. Men jeg kan ikke helt se hvorfor han skulle ha fortalt meg om hvem, når, hvorfor osv.

 

3. Nei, fordi det ikke finnes noen bekjentskaper der dette hadde vært naturlig. Jeg ville definitivt mislikt at han dro på kino og middag med en for meg fremmed kvinne. Og det burde han også ha gjort, om situasjonen var omvendt.

 

4. Om han blir det så intereserer det meg fint lite. Om det var synelig, ville jeg blitt brydd, tenker jeg. Om han hadde fortalt meg det, så hadde jeg lurt på hvorfor han hadde lyst å krangle mens vi var på fest.

 

5. Da hadde vi ikke vært sammen i utgangspunktet.

 

6. Samme svar som på nr 3.

 

7. Om det dreier seg om oss eller forholdet ville jeg nok reagert negativt. Men hemmeligheter sånn generelt, ting han har fått vite i fortrolighet, ville jeg blitt veldig forundret over om han skulle fortalt meg.

Skrevet

1. jeg er mistenksom.

 

2. jepp, jeg hater når en gutt sier "du er den vakreste i verden" (jeg foretrekker at de sier ting jeg kan tro på)

 

3. jepp, venner må man få ha. men det spørs jo litt på settingen og hvordan venn osv...

 

4. jeg foretrekker at han ikke forteller meg at "å jeg ble så j*** kåt av hun dama der borte" eller at han ikke viser det så tydelig at jeg legger merke til det.

 

5. nei det er ikke noe stress så lenge det er modeller og ikke xer

 

6. det er lov og ha venner, men ikke hun hotte nye dama på jobben :P

 

7. om han holder venner hemlig er det ikke greit, om han holder ting venner forteller hemlig så er det greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...