Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Ja, da har jeg kommet hjem fra ferie. Har vært borte i 11 dager, så nå henger jeg ikke med her inne lengre... Noe spennende? Hva har skjedd? Trenger en oppdatering.
Niem og Patrick Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Ikke så mye på min front, men du leser sikkert om hun så måtte avbryte svangerskapet pga misdannelser.. Syns dette var vannvittig trist, og har all medfølelse med henne.. Ellers har noen hoppet over til 3 tri. og andre kommet inn her.. Det samme vanlige,altså
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Ja, jeg leste det.. og ja, det var kjempe trist å lese... Bare det vanlige ellers altså.. jaja... kansje like greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå