Gå til innhold

Hjemme fra ferie. :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har jeg kommet hjem fra ferie. :)

Har vært borte i 11 dager, så nå henger jeg ikke med her inne lengre... Noe spennende? Hva har skjedd? Trenger en oppdatering. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mye på min front, men du leser sikkert om hun så måtte avbryte svangerskapet pga misdannelser.. :( Syns dette var vannvittig trist, og har all medfølelse med henne..

 

Ellers har noen hoppet over til 3 tri. og andre kommet inn her.. Det samme vanlige,altså;)

Skrevet

Ja, jeg leste det.. og ja, det var kjempe trist å lese...

 

Bare det vanlige ellers altså.. jaja... ;) kansje like greit. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...