deisi Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Åpnet d nå å varmet hele glasset, snuppa spiste bare litt av d, er d farlig å varme d på nytt om en time å se om hun vil ha litt da?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 mener det står på glasset at de ikke anbefaler det.. sikkert p.g.a bakterier..
Babykilo Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg er litt slepphendt på sånne ting og gjør det stadig vekk, men bare til dagen etter. Går så fint atte.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 jeg tar ut maten av glasset, og varmer det i en skål, for da kan du bruke resten senere.. de har en holdbarhet på 24 timer etter de er åpnet, så lenge ikke hele glasset er varmet opp.. det er nå det som står på glasset,og har ikke lyst at lillegutt skal få vondt i magen. så slik gjør jeg det.
Dronningen! Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Det vil nok helt sikkert gå bra, men iom at maten er varmebehandlet i utgangspunktet (fra fabrikken) ville jeg nok ikke ha gjort det. Man kan faktisk få en del slemme bakterier i seg som absolutt ikke er bra for små barn.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 holdbarhet på 24 timer etter at glasset er åpnet? her er det 3 dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå