jordbærsjokolade Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hun vil kun sove oppå meg nå på dagtid. Sovner på fanget mitt men våkner med en gang jeg prøver å legge henne ned, eller hun sover kanskje i 5 min (sånn som nå...). Hun er 6 uker, noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre? Jeg er sulten og har lyst til å dusje!! ..Og der våknet hun igjen. Hjelp!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 sånn var min lille i starten å, prøv å tulle ett pledd rundt henne når du har henne inntil deg.. tull det ganske stramt rundt henne og la henne ligge i det en stund oppå deg til hun sover godt før du legger henne ned med pleddet:) da vil hun få følelsen av å ligge trang pga det er stramt rundt henne, det minner henne om da hun lå i magen, da endrer ikke tempraturen seg når du legger henne ned og teppet vil lukte av deg:) det funka til meg i allefall:)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Har du prøvd å legge en trøye eller noe som lukter av deg der babyen skal sove. Det funket her. Har også hørt at varmeflaske i senga skal hjelpe.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Sånn er for det meste mini på 7 uker også. Vil sove oppå en av oss og våkner fort når vi legger ham ned. I dag sov han en hel halvtime i vognen, sovnet der og det er jo kryss i taket! Det går seg nok til dette her, i mellomtiden blir det mye tv-titting på meg med ham på armen...sukk... Spise kan du jo gjøre med babyen på armen da, så får hun bare skrike litt det/de minuttene det tar deg å lage til maten. Ellers vil jeg anbefale bæresjal, da får du begge armene fri og en lykkelig baby :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Vi hadde det sånn til hun var ca tremåneder!!! Var helt umulig å få til noe annet, etter hvert har vi fått henne til å sove i vogna, når den er i bevegelse, ute ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå