Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Er i uke 32 nå, og lurer veldig på når disse merkene begynner å dukke opp? Har ikke fått noen ennå. (heldigvis) men det er kanskje for tidlig ennå? Kanskje dumt spørsmål...
BabyV Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Min kom rundt uke 31 - plutselig var dem bare der - mage, rompe og lår. Er nå i uke 33 og det har ikke kommet noen flere, dem har kanskje blitt mere tydelig. Kjedelig med strekkmerker - kjente jeg ble litt panisk med en gang, men har nå roet meg ned med at sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Det lurer jeg også på. Jeg er også i uke 32 og har heldigvis sluppe anna, enda.. Håper jeg slipper, men har jo hørt om flere som får det de siste ukene. Jeg lever i håpet om å slippe siden det ikke ligger i familien min å få. Verken min mor, søster eller andre har fått strekkmerker, selv om de har hatt større mage enn meg.
Teppy Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Er i uke 38 nå, og har fått noen få og små strekkmerker på hoftene, ellers ingenting. :-) Håper det holder seg sånn.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Jeg fikk ingen i forrige svangerskap og har ikke fått noen foreløpig i dette, er 37 pluss 4 idag. Men man vet aldri, kan komme siste dagen for den saks skyld:)
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Hos meg kom de i full fart i uke 39...
Gjest Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 jeg er i uke 35 og hos meg har de holdt seg unna til nå. fikk ingen da jeg var gravid sist (da smurte jeg og var så flink atte), så jeg har et håp om å slippe unna denne gangen også. men jeg ser meg en runde i speilet nesten hver dag og tar det ikke for gitt at jeg skal komme fra dette uten en stripe (er ikke på langt nær så flink til å smøre denne gangen heller da). kan jo komme enda!
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Jeg har termin i dag og ikke ett eneste strekkmerke... så nå får vi bare håpe hun kommer før det dukker opp noen..
Mamma til snart 4 Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Noen får, andre ikke. jeg fikk med en gang. i uke 11 så jeg høy gravid ut. kommer an på hvor fort du vokser. for jo større du blir på kort tid så strekker huden seg fortere enn den skal. jeg ser ikke ut på magen, sider, lår eller rau;) hehe jeg legger kanskje mye på for jeg hater sem, men slik er det bare. heldige dere som ikke har;) så lenge det kommer en frisk baby;)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 jeg er 32+3 og har enda ikke fått noen... men tror nok det er litt tidlig enda å si om jeg får eller ikke... Håper selvsagt på å slippe:=) Time will show;)
velsignet med to Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Jeg fikk de første i uke 20. Er nå i uke 31, og har masse, men heldigvis bare på magen.
egalia Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 jeg fikk mine i uke 37.... har smurt meg masse med oljer og kremer og trudde jeg skulle slippe unna, men neida... nå er det striper fra navlen og ned. Men de kan jo bli nesten borte igjen?! Jeg har ei venninne de ikke synes på lenger og hun fødte for halvannet år siden.
Propellmamma til 2 Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Det er vel ikke sikkert de kommer heller... Jeg fikk ingen i forrige svangerskap. Denne gangen har jeg sprukket litt over og under navlen, så dette blir vel bare verre jo større magen blir :-p (Er i uke 32 nå...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå