Gå til innhold

Spørsmål til dere som mottar barnebidrag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere blitt enige med xen om beløpet eller fått trygdekontoret til å fastsette beløpet?

Selv hadde eg en privatavtale, men synes at xen ikkje holdt avtalene som han skulle og fikk derfor trygdekontoret til å fastsette beløp, dette førte til at han må betale 3000,-kr mer i mnd og har derfor begynt å lage litt krig......må til ny mekling nå.

Er vel meningen at samværet skal gi belønning i form av trekk av bidrag, så for meg er dette riktig.

Hva mener/ tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

finn deg en jobb,så slipper du å være avhengig av en du ikke er sammen med lenger...da vil du føle deg bedre...

det er jo ikke dine penger..skaff deg dine egne..barnetrygd får du uansett..

Skrevet

Det er ikke våre penger, det er riktig, det er barnas penger.

Skrevet

Vi har en privat avtale. En avtale som er mye bedre enn hva NAV ville ordnet for oss, ikke minst slapp vi gebyret.

Makan til vissvass som andre har skrevet. Bidrag er IKKE barnas penger. Dette er penger som går inn i det store sluket. Noen sier også at barnetrygd er barnas penger, men dette er det vel et fåtall som er i stand til å håndheve. Utgiftene mine er ihvertfall for store til at jeg skal kunne servere mitt barn 3500 kr i lommepenger pr. måned.

Og hva faen menes med at man bør få seg en jobb?! Har jobbet i alle år og gjør det bra også. Tror jeg tjener bedre enn barnefar faktisk. Men uansett så er det ingen grunn til at far ikke skal være med å dekke kostnader til sitt eget barn. Et barn er et felles ansvar frem til barnet er 18 år gammelt. Slik er det med den saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...