Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Nå er jeg bedt i bryllup og skal ha med meg typen som "støttekontakt", gruer meg til å møte hele slekta osv. Blir vi da sannsynligvis plassert sammen eller langt fra hverandre? Hvordan er "tradisjoner", skikk og bruk??? Må jo forberede meg.
Happy H Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 vi plasserer par sammen i vårt bryllup. det har vert vanlig i de bryllupene vi har vert i tidligere også
Kiwien Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Vi blander alle gjestene våre, men, vi skiller ikke par!! Så, tror ikke du skal være redd for det.
pandabjørn Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 ville tro du og kjæresten din sitter ved siden av hverandre, det er nok vanlig at par sitter tilbords sammen sånn skal vi ha det i vårt bryllup
Bebis08 Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Jeg sitter og tenker på det samme, har en bryllupsbok og der står det at gifte par ikke skal ha hverandre til bords. Men nyforlovede/nye par kan ha det.... Så hvis de du skal til er veldig tradisjonelle kan du jo forvente deg det. Men har inntrykk av at de fleste velger å sette dem sammen.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Jeg har aldri fått sitte ved siden av min kjære i noe bryllup. Det vanligste er vel å dele par...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå