Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Har vært så heldig å få barnehageplass, og det står på meg. Men ser på papirene her at det kan endres, og at jeg kan sette samboeren som betaler. Har det noe å si skattemessig hvem det står på? Han tjener mye mer enn meg, og risikerer vel toppskatt i år. Men har det ikke noe å si kan det gjerne stå på meg, da all post kommer til han, og han er litt mer "rotete" av seg. Noen av dere som vet?
Fire småtroll Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Når man er gift får automatisk den med høyest lønn skattetrekket, men når dere er samboere må dere selv sette den med høyest lønn som betaler.. Her kommer regninga i mannen sitt navn, men jeg åpner den hver måned, alle regningskonvolutter fra kommunen ser jo helt like ut så det er ikke vanskelig å se hva det dreier seg om når den ligger i postkassa.
Gjest mphs Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Så lenge dere er samboene blir dere ikke skattet under ett som gifte og da lønner det seg å skrive det på den som tjener mest.
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 Tusen takk dere : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå