Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hur er det med deg? Blitt gravid enda eller..? På tide å fylle noe i den store magen din hoho (slemme-fabel rir igjen)
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 velkommen etter.. hehe har forresten funnet ut at jeg vil føde før tiden 09.08.07 - grei dato.. telle litt ned liksom (så glemmer jeg det ikke)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Hehe lissom det å. DU FÅR IKKE SNIKE I KØA, DA BLIR DET BANK"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! var på ul i dag, var 6% over i dag, så blir stor baby:) og snakka med verdens herligste jordmor:) Formen din da
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 er jo før deg uansett da.. etternøler er ganske akkurat på normalen jeg (eh hun) skal til ny ul på tirsdag.. og da er perm igang.. åååååååå det skal bli syyyyyykt deilig
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 og formen er litt sånn der.. ganske bra men sliten og tungt også får jeg litt uvel (svimmel) tokter hvor jeg ser litt stjerner.. bekkenvondt er jeg vant til (og har jo ikke den værste varianten så!!) Alt i alt greit og gleder meg til FERDIG du da?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 *danser babydans* vil gjerne at hun kommer snart nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå