♥Prinzessin♥ Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg har evnen til å tilpasse oppførselen min og språket mitt etter omgivelsene. Jeg snakker annerledes med vennene mine enn jeg gjør med besteforeldrene mine og ungen min, for eksempel. Her er det en anonym som mener at man må ha spaltet personlighet dersom man gjør dette. Huffameg, jeg som hater medisiner...! :-(
M by M Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Antakelig - siden du spør. Vil derfor anbefale at du umiddelbart tar kontakt med barnevernet og får ungen i omplasseringshjem, gå fra mannen din og legg skaff deg profesjonell hjelp. husk: Du kan være en fare for deg selv og dine omgivelser!
M by M Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Man kan forøvrig begynne å lute ang. meg også med den skrivefeilen der. Jeg vet nemlig ikke hva jeg tenkte på.... ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Å guri malla.... du må virkelig tatt det personlig du siden du lager det om til en egen tråd... he he
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 Ja, jeg tok dette usedvanlig tungt. Jeg trodde jo at man måtte gå gjennom grundige psykologiske tester for å avdekke noe så alvorlig. Og så ser jeg at man kan bli diagnostisert på et nanosekund på en nettside! Vel, jeg sparte penger på det, men det var jo ikke akkurat hyggelig lesning... Lei meg nå.... *Snufselufsepufse* :-(
prekæs Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Vært på noen kurs om det der å tilpasse seg. Sosiale mennesker gjør det automatisk.
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2007 Åh.. Mener du at jeg er ....normal? *HULK* (Hør for deg et hulk fra en typisk amerikansk film hvor vendepunktet er "rørende", men utrolig forutsigbart)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Vel... dette med spaltet personlighet og deg stemmer nok vennen:-) *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2007 Er det den sinnssyke delen av meg som er så enormt tiltrukket av deg da? ;-)) *smaaaaaaaaaaaaaaaask*
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Det eneste som tiltrekker meg var at du sa at du var en tro kopi av Amy Winehouse...mulig penere:-) hmmmmm.. mulig du er litt spaltet ja:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. august 2007 Næh, det er ikke det eneste som tiltrekker deg. Jeg er jo gift også, for faen! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Selvfølgelig:-) Fordelen med gifte er at de skal være så prektige, men enklest å sjarmere i senk:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. august 2007 Hehehehe.... Så du liker ikke utfordringer??
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Selvfølgelig:-) mye mer pes, hemmeligheter, tilfeldige møter, sjalu og intetanende gubbelorter på hjemmebanen:-) Så nok av utfordringer vennen:-) Heldigvis for SMS og internett:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 1. august 2007 Blitt avslørt noen gang da? Fått dæ en lusing?? ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #16 Skrevet 1. august 2007 Aldri avslørt og aldri noen lusing:-) Men samvittighetskvaler etter oppløste ekteskap ja:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 1. august 2007 Aner jeg et snev av samvittighet inne i Yppertsjelen??? ;-) Du kunne aldri oppløst mitt ekteskap, snuppen - men det kan jo ingen da, bortsett fra vi selv. Der jeg kommer fra er vi tøffere enn trønderan, sjøh. ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #18 Skrevet 1. august 2007 HAAAAAAA det vet du ingenting om vennen:-) Kan hende at om 2-3 år så mister plutselig gubbelorten din interessen for å gi deg noen go-ord eller at han plutselig forandrer seg til en gretten dritt!! Plutselig så kommer det en mørk, stilig og sexy loverboy frem fra intet å overøser deg med alt du ikke får hjemme:-) Stygg måte å gjøre det på, men utrolig effektivt:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 1. august 2007 Hehe... ;-) Jeg giftet meg jo med en gretten gubbelort, men jeg er en gladlaks, så vi utjevner hverandre. ;-) Og selvsagt er han høy, mørk og sexy, så du må ha noe ekstra for å toppe det. En karsk med rohypnol på innerlomma, kanskje? Hihi ;-D
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #20 Skrevet 1. august 2007 hehe.. gubben din er liten, mørk og tjukk samt har mange pubertetskviser som gjør han ekstra gretten:-) Du er ikke gift med han for at han er sjarmis, men bare pga ren medlidenhet:-) Dette kommer du selvfølgelig til å angre på en dag du også vennen:-) *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 1. august 2007 Hehehe... En fabelaktig dame som meg er ikke i besittelse av så mye medlidenhet. Jeg vet jo at jeg fortjener bedre enn som så! ;-) *smaaaaaaaaaaaaaaaaask*
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #22 Skrevet 1. august 2007 Phøøøø... tipper jeg traff et ømt punkt hos deg vennen:-) *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 1. august 2007 Jeg hadde truffet et ømt punkt hos DEG dersom jeg hadde lagt ut bilde av gubbelorten. ;-) Men jeg er jo grei i tillegg til alle de andre utopiske kvalitetene jeg har, så det skal jeg ikke gjøre. Og for å være litt ekstra grei - jeg tror fortsatt at du er en skikkelig "hunk". ;-) *smaaaaaaaaaaask*
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #24 Skrevet 1. august 2007 Du ville nok gått bananas dersom du hadde sett meg vennen:-) Hormonene ville nok garantert kokt og gubbelorten din hadde fått seg noen tupper i rævva:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 1. august 2007 Det er ikke nok å være pen/sexy, snuppelupp... :-) Jeg tenner voldsomt på personlighet, og er en liten Ole Brumm - "ja takk, begge deler". Kjenner til personligheten din nå, men har jo enda til gode å se deg. *Nattasmask* ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå