Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Vet at barn e forsjellige..men traff en mor her en dag med gutt på 11mnd. Han kunne ingenting, bare lå der..tjukk var han også så moren sleit med å bære han. Ikke sitte,ikke krabbe..ingenting. Ikke spiste han vanlig mat heller...kun pupp, stakkars moren. Litt frekt kansje, men er glad min baby krabbet når den var 5mnd...tenk å ha en 1åring som ikke kan noe......
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Uff, stakkar... Vet du om det var noe "galt" med ham?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Det er gjerne grunner til at barn er som de er. For alt du vet, kan ungen ha et syndrom du ikke kjenner til. "Tenk å ha en ettåring som ikke kan noe..." Herregud. Tenk å møte så umodne voksne når man er ute med barnet sitt, sier jeg bare. For alt du vet, kan den mammaen være en av de faste her inne!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 At det er mulig å være så snar til å dømme.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Kanskje barnet kan en hel masse men hadde en dårlig dag? Var syk? Trøtt?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Det regnes som helt normalt å være inntil tre måneder forsinket i forhold til skjema. Dvs at 11 mnd gammel baby som ikke krabber ikke er så veldig rart...Dessuten, som de andre sier, det kan jo være noe som gjør at han er sen i den motoriske utviklingen da.
-spent- Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Det er jo ikke alle babyer som begynner å krabbe heller. Kan jo hende den kan mye som ikke du så der og da.
OsloMor Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Æsj, en 11 mnd gammel baby som ikke kunne noenting, sier du?? Makan, håper mora hans bytter den med en ordentlig hund man iallefall kan trene til å gjøre artige triks og kunstner! GI LABB! RULL RUNDT, SPILL DØ! APPORT!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Fysj a meg bare pupp.... totalt fritt for tilsetningsstoffer og annet guff... æsj
Sylteflesk Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Tenk å være så gammel som HI og ikke kunne bruke hodet engang ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå