Dronningen! Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Vi skal i bryllup i Prekæsland! Er det stivt i Bombardersalen i Tøihuset? Vi skal ha smoking og lang kjole, passer det inn i omgivelsene?
prekæs Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Tror ikke jeg har vært inne der. Men er det der jeg tror, (rett over gamlebyen kirke) så mener jeg å huske en stor sal. (fra utsiden). Men det er klart... smoking og lang kjole glir jo rett inn her i plankebyen:)
Dronningen! Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Det var godt å høre..... Bruden fortalte at noen venninner skulle ha på seg korte sommerkjoler, men jeg liker jo å ta den helt ut:o) Hvor ofte har du lang kjole? Hver dag eller.... (Ser for meg du tæller ned til byn med lang selskapskjole... haha)
prekæs Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Har bunad. Et velsignet plagg. Men er ikke mye pynta ellers. Bortsett fra i jobben. Kan ta på meg noe pent der innimellom:)
Dronningen! Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 Brudgommen ville gjerne at jeg skulle ha bunad i kirken, kan han være litt fasinert av Synnøve Solbakken? Så jeg stiller i galla, ene og andre veien....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå