olla Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hvordan lager jeg falukorv på en god måte?? evt noe annet godt som jeg kan ha til middag?? har andre pølser også i frysen.
grå :) Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 gubben elsker falukorv. bruker enten skjære den i skiver og servere med pasta og tyttebær eller snitte den og fylle ketchup mellom lagene, ha ost over og gratinere den i ovnen. veksler litt mellom pasta og potetmos da
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Detta er snadder, og såre enkelt: Stek skiver av falukorv, potetbiter og løkbåter sammen i panna. Mmmm! Ketchup er obligatorisk, og aromat-krydder ingen hindring...
*jaja* Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Takk for tips. Må prøves til middag... Også må jeg spørre: er falukorv sunnere enn vanlige pølser? Noen som vet det?
olla Skrevet 1. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2007 Det ble stekt i panna med kokte poteter, gullerøtter og hvitløksaus til. Men skal prøve det andre her!! Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå