Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg er for tiden arbeidsledig, og poden har fått barnehageplass fra neste uke av. Samboeren er student, så økonomien er begrenset... Vurderer å søke halv permisjon fra barnehagen, men er usikker på om dette er lurt, ifall jeg skulle få full jobb. Noen som har erfaring med å søke permisjon fra barnehagen, og som vet hvordan dette fungerer? Er det mulig?
alvefrøken Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Det er forskjellig fra barnehage til barnehage, så du må nesten bare ringe barnehage der du bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå