Gå til innhold

stellebord til lite bad....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet om et sånt sammenleggbart stellebord som ikke er så stort?! Skulle gjerne hatt et slikt på badet. Vi har et lite bad, men tror vi kan få plass til et sånt, men da må det ikke være dypere enn 50 cm. Det er ikke like lett å finne, men kanskje noen av dere vet om et slikt?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt stellebord på Babyshop som er ganske lite, vet ikke helt hvor dypt det er...men tror ikke det er noe særlig mer enn 50cm hvertfall.

Skrevet

Så bra! Har bekymra meg litt over dette. Husker du hva det heter?! Bor ikke så langt unna en babyshop- butikk, så da har jeg mulighet til å stikke innom! Kan du beskrive litt hvordan det ser ut?!

Skrevet

kan du ikke kjøpe et sånt stellebord man kan feste på veggen da, som man kan klappe igjen? Det får man hvertfall kjøpt på ikea.

Vi har selv kjøpt et stellebort på barnashus som man kan legge oppå sprinkelsenga når den brukes, og kan gjemmes under senga evt når den ikke er i bruk

Skrevet

Jo, har tenkt lenge på å ha et sånt på veggen, men syns det hadde vært deilig å ha et stellebord som har badebalje i. Da slipper vi så mange ulike deler. Også er det veldig godt å kunne stelle på badet hvor man har vann i nærheten!

Skrevet

Det er blått med Snoopy på, men mener de hadde med forskjellige farger og mønster. Så er det bare å klappe det sammen når du ikke bruker det:)

Skrevet

Jeg har sett stellebord som er 45cm dype i en av babybutikkene i Ullevålsveien i Oslo. Tror den ene butikken er i Babyshop-kjeden.

Vi har også lite bad og går for et vegghengt stellebord.

Vi har en ganske romslig vask på badet som babyen kan bade i den første tiden, så får vi kjøpe balje etter hvert. De jeg kjenner har kun badet babyen 1 gang i uka de første månedene, mens stellebordet er i bruk 6-12 ganger hver dag........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...