Gjest Renate&Nydelige Christina Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Er egentlig i mot at barn skal få melk/saft på flaska..men liltå på 9mnd har fått litt light saft (uten sukker...) på flaska av og til.... Hun elsker det jo..hun liker godt vann , så det for hun ofte:-)
ScaryMama Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Light saft inneholder kunstig søtningsmidler som man ikke skal gi til barn under 2 år. Da er det faktisk MYE bedre med sukkerholdig saft! Det jeg gjør er å blande litt juice med vannet, det er veldig populært her (spesielt ananas).
Gjest Renate&Nydelige Christina Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Å? Trodde sukker hva mye værre! hmm.....men som sagt jeg gir alltid vann som regel, så lenge hun liker det så er det bare flott:-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Barn under 3 år faktisk http://www.jenteporten.no/article/90 Prøv heller saft fra Hipp om du ikke får i henne vann. Man kan også lage saft selv ved å raspe pære/eple blande men vann. Vannmelon funker også bra.
ScaryMama Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Det hørtes godt ut anonym! Det skal jeg prøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå