Gå til innhold

Jeg driver med lappen, men har ikke ork til og lese til teoriprøva....!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nettop ferdig med et år på skolebenken og eksamen og nå er det og lese og pugge igjenn... kan noen sende meg litt energi her..er jo sååå sliten om dagen.

Hadde kjøretime på mandag og da kjørelæren sa jeg skulle svinge til venstre så svingte jeg til høyre..var sikkelig vimsete altså...hihi..=)

Noen gode råd ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.prove.no/no/

http://www.teoritester.no/

Her er et par linker som hjalp meg gjennom den tette teoriprøva.. Hadde ikke ork til å lese jeg heller, men sto til slutt :) Venter bare på oppkjøring 29 august nå jeg.. Usannsynlig lenge til, men får bare smøre meg med tålmodighet. Vil ha lappen før mini kommer :) (har termin dagen før deg)

Bare ta det helt rolig på kjøretimene, og ikke bli stresset selv om du gjør noen småfeil, det retter seg opp etterhvert :) Kjørte feil på langkjøringa jeg... Og i og med at jeg tok det såpass rolig, mente kjørelæreren på at her var det på tide å bestille oppkjøring :)

Masse lykke til med lappen :)

Skrevet

Det meste av trafikkregler "vet" man jo som regel om, så på selve prøven er det viktig å tenke fornuftig.

Det som er viktigst å lese, er om vognkort, vekt/ henger, føreransvar/forsikring osv.

Tok teorien for et år siden nå, jeg leste ikke så mye, fokuser på at alt dette vet du allerede.

Tenker det går fint jeg- Lykke til!!!

Skrevet

Jeg klarer heller ikke høyre/venstre greiene, sambo kjører ofte til høyre når jeg sier venstre, og omvendt, fordi jeg virrer så fælt... :P

Men når jeg skal til høyre/venstre, så "skriver" jeg forbokstaven i navnet mitt, og den jeg skriver med er høyre.... Så sånn finner jeg riktig vei. Bare derfor jeg kommer frem på ukjente steder...... :P

Skrevet

Det viktigste er å ta deg god tid under prøva :) Les spørsmålene skjikkelig, det samme gjelder for alternativene. Jeg las ikke så himla mye til testen. Går nok bra dette ;)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...