Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Men forvirret er jeg i alle fall... Har sendt svar til alle dere som har sendt meg pm om å sende spm til hotmailen min for spåen jeg sender er for lang for pm desverre.... Noen av dere har sikkert blitt spådd allerede og lurer på hva jeg skruller og tuller med... Men skal si dere at jeg har pløyd meg gjennom 48 pm i dag samt svart på 15 gratisspå og 2 betaltspå dere som venter på betaltspå DET KOMMER...visste ikke at lista var så lang så lang... og greier bare å ta 3 utfyllende spå per dag...noen ganger bare 2 så til alle som mener jeg er et surrehode og forvirret og litt gal...ja jeg innrømmer og bukker og neier for tålmodigheten deres... og har lovet meg selv nå at det ikke blir flere gratisspå før ALLE som har spurt om noe frem til i dag har fått svar... klem til alle
PopUp Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Skjønner veldig godt ) Skal vente tålmodig; den som venter på noe godt................
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 tror jeg svarte deg ...sjekke jeg...du skjønner dilemmaet er... En person har NIck på dib, skjult navn ( eller navn på mann)på email adressen sin og eget navn...3 navn...er det rart jeg er forvirret hehe oppå dette kommer alle navn som "henger" rundt en person...navn på barn mann etc... hehe og jeg liker ikke å føle at jeg mister kontrollen nemlig hehe
På`an igjen...har født... Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 hei sjaman, hvordan går jeg frem for å bli spådd sv deg, hvor mye tar du, og sender jeg deg en mail,eller foregår det på annen måte.ønsker og bli betalings spådd.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 jeg tror ikke sjaman, jeg vet. MOHAHAHAH!
På`an igjen...har født... Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 beklager så nettop at du ikke spådde mer oreløpig, da beklager jeg.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 emmi mi har ei nettside www.sjaman75.piczo.com se der inne...
Mamma2OO5 Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Nei, tror ikke du er gal, men synes du er noe utenom det vanlige:o) Tenker da pga evnene du har og at du spår folk gratis. Er ikke alle som er så greie. Fikk du mail fra meg her om dagen, eller har den havna i spamfolderen? Regnet med at du har mye å gjøre, men har ventet så på svar he he. Jeg er litt utålmodig av meg ;-)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 sendte du på hotmailen mamma2005??? hvis det var en pm er den LONG GONE desverre...og jeg spør da så pent om å sende meg mail...på [email protected] merk den med nicket ditt da ok?
Mamma2OO5 Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Ja det var til den adressen jeg sendte. Skal sende deg en ny en. Var litt redd for at den var blitt borte ja...
FrøkenSprøken Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Heihei Sjaman! Du ba meg om å ta kontakt med deg på msn i morgen, så skulle du spå meg, men du skal slippe å gjøre det når du har det så travelt. Da vil jeg heller betale deg for spåingen en gang du har tid. Hvordan går man fram for å "melde seg på" betalt spå da? Eller vil du at jeg skal vente noen dager? Uker? Til du sier fra? Jeg trenger virkelig litt hjelp til å finne ut av ting, men det haster egentlig ikke...
Gjest Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 stud.mamma og Erlend...trodde jeg skulle se på deg i går...satt og ventet...og har deg på haselista skjønner du...er jo forvirret selv HAHA så jeg har et rom til deg i kveld jeg...
FrøkenSprøken Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Ååååhhh!!! Var sikker på at du skrev TORSdag, ikke TIRSdag. Mulig jeg leste feil. Beklager!!! Det er pappa`n som skal ta kvelden her i huset også, så hvis det ikke skjærer seg har jeg også fri:) Skal i bursdag nå straks. Hjemme litt over 6. Når har du tid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå