Gå til innhold

når kan spark kjennes fra utsiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 15+ 4 og kjenner nå spark/bevegelse fra innsiden, men kjenner det best når jeg holder meg på magen. Kan det kjennes så tidlig eller tror dere bare det fra innsiden jeg kjenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pappan kjente ikke spark på utsiden før jeg var 22+1

tror kanskje det er litt tidlig hvis du bare er 15+4..men kommer sikkert ann på om det er første eller andremann du venter..?

Skrevet

Jeg kan tydelig kjenne spark fra utsiden nå, er 19+0. Har kunne kjent det i ca. 2 uker. Kan også se det tydelig når jeg ligger på ryggen at hun sparker. Det kommer jo også litt an på hvordan morkaken ligger og om man har mye fett på magen.

Skrevet

Det er førstemann. Jeg er slank/tynn

Skrevet

Jeg er 19+4 og kjenner spark godt uten fra! har kjent bare noen få dager=) dette er også vår første.

Mannen min har ennå ikke kjent noe da gutten vår blir veldig rolig når mannen min legger hånden på magen...hehe

Skrevet

Oi..dette er nok veldig forskjellig..jeg var vel ihvertfall 15 uker da pappan kunne kjenne sparkene..jeg kjente sparkene selv ganske så tidlig:)

Nå er jeg 23 uker og har vel sett sparkene fra utsiden en gang i blant i ca en mnd tror jeg, selvfølgelig myemye mer tydelig nå en noen gang-nå "hopper" liksom magen når jeg ligger på ryggen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...