Gå til innhold

Yes yes yes :o) bud på huset ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har vi fått et bra nok bud på huset :o) har venta lenge på det...og har avslått et bud som var for lavt.....men nå fikk vi et like v prisantydning - + at vi har visning på onsdag - så summen kan bare gå oppover :o)

deilig !! da kan jeg endelig glede meg over flytting til nytt hus ;o)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! Så moro!!! Er det vi har sagt hele tiden vettu! :o)))

Skrevet

fru skeptisk er mitt andre navn vettu ;o)

ha enf in dag vennen min , håper vi snart får preka litt igjen..... i dag forsvinner data tilgangen hjemme - så jeg håper den er kjapt oppe å går igjen i det nye huset :o) stor klem

Skrevet

ok, ja da håper jeg vi snakkes snart! Har vært og titta litt i barnehagen i dag... litt skeptisk enda, men...

Er skikkelig lei om dagen siden minstemor ser ut til å være værre med tenna enn storesøster var... Jeg er så sliten av den forbaska skrikinga...

Nå er hun våken igjen hører jeg...2 timer før hun bør, og det til tross for paracet... Mia var våken hele natta... setter meg snart bare å griner assa... Men ellers er alt bare bra *ler*

Skrevet

barnehagen blir supert det :o) syns jeg ser Mia der...hun som elsker andre unger :o)))

guro har begynt på sfo i dag - sourte om ikke faren snart skulle gå.....før de hadde fått hilst på de voksne ;o)

hihi!

stakkars lille venne, vondt i tenna - og stakkars deg også da..... :o( skjønner godt du holder på å bli gal......stor trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...