Gå til innhold

Flere enn meg som har kort lunte mot slutten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg nesten er sur og lei hele tiden jeg, humøret svinger veldig her iallefall.... har 36 dager igjen og merker at jeg blir mer og mer irritabel...

+ at kvalmen tar snart knekken på meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kjenner meg igjen. Har nok noe med at hormonnivået bare øker og øker, helt til det daler drastisk v fødsel.

Skrevet

Hehe.....har 25 dager igjen og uten å uttype noe videre så kjenner jeg meg definnetivt igjen!

Skrevet

å ja.. er nok hormonene som raser løs. I tillegg tror jeg det er en naturlig reaksjon på det som venter. Jeg merker hvertfall at tanken, og litt skrekken på fødsel og hva som kreves av meg i teden som venter, ligger i underbevistheten. Sinne er jo en måte å få ut fustrasjon på :)

Men stakkars mannen min da. Godt at det ikke raser i meg hver dag :)

Skrevet

Signerer denne jeg!

Merker at humøret er veldig variabelt, jeg tåler ikke et negativt ord og alt som ikke blir gjort eller ikke gjort gråter jeg for...eller blir sint.

Igår gikk sambo å la seg kl 18.30 for han orket ikke høre på mitt raseri utbrudd...stakkars...det blir vel nok for de innimellom også...

Godt det ikke er lenge igjen sier nå jeg!!! Jeg liker ikke å være superbitch, men jeg kan ikke noe for detakkurat nå...

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen, sikkert ikke så greit for de rundt meg nei. Går selvfølgelig først og fremst utover sambo, men lunta er nok kortere når det gjelder treåringen også, selv om jeg prøver å være så tålmodig som mulig.

Men samtidig som det er sagt synes jeg det er min fulle rett å si i fra når ting kastes på gulvet i stedet for sin riktige plass når mor har stor mage, bekkenløsning og har vondt for t.o.m. å gå mot kvelden.

Så det ender med noen eksplosjoner og tårer ja!

Skrevet

Jeg også har kortere lunte! Det værste er at av og til når jeg blir sur på samboer så tenker jeg at jeg ikke har noen grunn til å være sur, å da blir jeg så sur på meg selv fordi jeg er sur å så går det likevel ut over samboer..uff, godt det ikke er lenge igjen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...