Gå til innhold

Andre som gråter helt uten grunn for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte dager føler jeg meg bare rett og slett så lei og deppa at jeg begynner å gråte helt uten grunn... skjer ikke ofte, og er i helt vanlig humør sånn til vanlig, men de siste ukene har jeg hatt noen gråte-tokter innimellom... enda rett over en mnd til termin!

Noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!!!!!

Er i perioder lei av alt og alle... sambo som ligger på sofan,mens jeg å de to andre barna finner på ting som båttur,fisking å besøksturer m.m...

plutsli griner over oppvasken som står å div. kain hende d er jeg som er lei av samb eller er d hormonene tro...

Skrevet

Hehe, godt å høre at det ikke er bare meg =) Kan skrive under på at jeg også er lei av en del personer om dagen - har fått litt kortere lunte kan du si, og enkelte ting og personer blir bare utrolig irriterende! Uff, blir godt å få hormonene i balanse igjen. Blir helt sprø av å skulle virke blid og hyggelig når jeg av og til holder på å eksplodere innvendig. ikke enkelt dette her altså =)

Skrevet

Er nok litt sånn jeg også nå, også har jeg fått noen rare ritualer. Jeg har fått litt dilla /angst for at det skal begynne å brenne så jeg må dobbeltsjekke komfyren, varmekabler, lys ec. Det er slitsomt!!!!

I natt lå gubben borte, de var på fisketur, begynte å grine når jeg skulle legge meg. Jeg klarer ikke nesten å gå å legge meg alene. Blitt redd og gruer meg til å sove. Jeg sendte mld i går kveld til han at hvis jeg fikk mareritt(jeg blir helt fra meg da) så ringer jeg han. Håpløst det her!!!

Skrevet

Jeg driver også å gråter over helt uvesentlige ting, menjeg liker ikke at folk ser meg gråte, derfor holder jeg tilbake og går heller på do eller noe å gråter mine modige teite tårer...

Hehe, mye rart som skjer med kroppen ja...

Skrevet

JA jeg også gråter for ingen tingen.....og så synes jeg så synd på meg selv mange ganger, men vet ikke hvorfor jeg synes det men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...