Gå til innhold

Flere med kort lunte mot slutten.... ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg nesten er sur og lei hele tiden jeg, humøret svinger veldig her iallefall.... har 36 dager igjen og merker at jeg blir mer og mer irritabel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg har...kjenner det er lite som skal til! 24 dager til termin..blir litt irritabel når man er lei og sånn:-) men er ganske flink til å holde meg da. Har heldigvis en samboer som er ganske forståelsesfull også:-D

Skrevet

synes jeg selv har vært sååå flink hele svangerskapet.. ingen utbrudd og ikke vært "sprø" lissom... men nå er jeg lissom "på" med engang.. stakkars samboeren min.

Godt vi har forståelsefulle gutter iallefall da :-) Det kan iallefall jeg være glad for... :-)

Skrevet

Ja, det kan jeg trygt si! Har egentlig stor tålmodighet, men nå er jeg sur og gretten hele tiden føler jeg... Har 3 unger i huset på 8, 6 og 1 år og de "tirrer" meg veldig, men det er jo ikke deres feil! Jeg prøver etter beste evne å ikke bli så sur, men det er ikke lett...

Skrevet

henger meg på.. hehe:) 12 dager til termin og er ganske irritabel.. særlig når ting ikke blir helt som jeg har planlagt.. snill samboer da som har vært utrolig tålmodig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...