Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 ...gutta mine er ganske tette i alder. Jeg får derfor ofte spørsmål om det stemmer at en er en osv... Svarer stort sett at jeg synes det går veldig greit, og at det egentlig ikke føles som så mye mer mas...MEN; vi var i dyreparken forleden, da var lilletassen hjemme hos besteforeldrene (han er 1 år...), mens vi dro med storebror på todagers tokt til parken med showbesøk... Da må jeg si jeg skjønte hva folk snakker om; det var jo en DRØM å bare gå med en unge... Så nå skal lillebror auksjoneres bort på qxl:-)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Hehehe, blir vel akkurat som når man har et barn og drar alene på ferie uten det barnet da forstår man jo ikke hva man gjorde før man fikk barn i det hele tatt...
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 hehe, blir sånn...man venner seg til alt, on når ting blir "enklere" igjen blir det plutselig veeldig lett du da, klar for ny baby's snart???
Kakeåndsen Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Her sier vi en er som ingen, og to er som halvannen:-) Selv om vi nå har ei lita ei på snart 11 uker som krever litt mer enn storesøsteren gjorde, og ei storesøster på snart 21 mnd som har problemer med å sitte stille så er det egentlig bare kveldene jeg savner. Storesøster har lagt seg klokka sju i over et år, og da blir man litt bortskjemt;-)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 hehe, storeboro var akkurat 2 da lillebror kom til verden, synes det gikk veeldig enkelt første trekvart året, jeg..Men når mini begynte å lee på seg ble det liv i heimen... men sååå moro, da:-)
Sassy. Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Jeg er så enig !!!! :-D De hadde jammen meg engleunger de som sa at en merker ikke så stor forskjell fra 1 og flere unger....
Gjest Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Hehe har vært klar leeeenge men min kjære er ikke det og jeg vil gjerne være ferdig med skole først så blir ikke før om et år hvertfall,, minst.. Er grusomt babysyk da så aner ikke hvordan jeg skal klare det hehehe
Kakeåndsen Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Blir lillesøster som storesøster så er det opp og stå om tre måneders tid:-) Storesøster er søt da. Lille snudde seg fra rygg til mage på selveste dåpsdagen sin. Men da var storesøster fort på plass og snudde henne tilbake igjen.
grå :) Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 hehe jeg er egentlig mest glad for at det var moa som kom først. malin er jo så rolig at jeg ville fått problemer med en liten bajas etter henne:) altså, moa er snill hun, men har mye spring i bena som må ut og litt klønete nå mens bena er for lange:)
SnupsaTupsa Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 he,he vi har sagt at det ikke er så veldig stor forskjell sånn utenom når det er noe spesielt som at vi skal ut og handle osv. Merker stor forskjell på å få med oss to i bilen osv. Men da storesøster var noen dager hos besteforeldrene så merket vi det jammen godt hvor enkelt det var med en. Og ikke minst stille! Skulle bare visst hvor godt vi hadde det, ja. Og hva vi gjorde før vi fikk barn?! Nei, hvem vet, men det må jo ha vært veldig kjedelig?!?!?! he,he
*jaja* Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Kan dessverre gå god for det utsagnet ja For tiden et helvete her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå