Gå til innhold

Skummelt å legge ut kontonr sitt her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

`Tenker at hvis jeg skal sende pm til 50 personer her inne må jeg sitte i hele kveld =p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke lagt ut mitt kontonummer nei....

Skrevet

Hmm...aner ikke hvordan man skal misbruke det når man ikke har fødselsnr og slikt, men det frarådes iallfall på det sterkeste. Det du kan gjøre er å ringe banken og opprette en sparekonto, som vi får nr til, også bare driter du i å bruke den når alt er betalt. For da er det jo ingenting der som kan svindles bort, eller?

Skrevet

med kun kontonr ditt får vel ikke folk gjort stort annet enn å sette inn penger vel?! :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke turt å gjøre det :) Kan du ikke lage en liste med alle navnene på da? så sender du listen til førstemann sammen med kontonr ditt, så krysser du av den personen du har sendt til før du sender, den som mottar listen av deg krysser av nesteman på listen og sender kontonr ditt til den personen osv. :)

Skrevet

Ikke gjør det.. Mange syke folk her inne.

Skrevet

ka ikke du sende pm til halvparten, som hver får i oppdrag å sende til en annen hver???

Skrevet

Jeg har en sparekonto jeg aaaaldri bruker da.. 0 kr innpå der. Kan legge ut den?

Skrevet

Tror ikke jeg ville lagt det ut i ett innlegg, men tror ikke det kan være så skummelt heller, er vel lite en får gjort med kun ett kontonr, annet enn å sette inn penger?

Det blir vel neste det samme, men kan du ikke kansje heller legge det lett synelig i profilen din? så er det fort gjort å fjerne det når det ikke trengs lenger...

Bare ett forslag...

Skrevet

Denne skjønte jeg ikke helt.

Om noen skulle ha interesse for å misbruke kontonummeret ditt, får de jo gjort det bare ved å være på denne lista! så da er det jo bare for de og melde seg på, så har de jo det uansett.

Skrevet

FORSTÅR JO DET JA

obs, store bokstaver.

Nei, jeg ville vel ikke gjort det, men det tar jo innmari lang tid visst ikke. Vet ikke jeg, hva jeg hadde gjort.

Skrevet

jeg hadde ikke lagt det ut, men for å kunne svindle, må vel vedkommende ha kortnummer, utløpsdato m.m for å få det til? aner ikke altså, men jeg hadde uansett ikke gjort det. jeg ble tappet for 17.000 kroner på komplett.no for snart 3 år siden.... KJIIIIIIPT!!

Hva dreier denne gaven seg om? Jeg har ikke forstått? Prøvd å spørre i "gave-innlegget" også, men får ikke svar.... Hvor mye fra hver enkelt er det snakk om?

Skrevet

Gå i banken og opprett en konto spesifikt for dette formålet..

Skrevet

Kan du ikke legge ut mailadressa di da, så kan alle vi som vil være med sende deg en mail. Vips så sender du en masseutsendelse med kontonr til oss alle :)

Skrevet

Trenger ikke å ta så lang tid å sende konto-nr. på pm. Bare kopier alt du skriver i første pm, og så kopierer du inn i det neste. Det eneste du må gjøre er å søke opp folk. Ev. kan du klikke på nicket til alle i innleggene dine, og sende derfra (når du er inne på profilen, så har man stort sett valg om Send melding e.l.), om de har profil. Om du skjønte den :)

Skrevet

legg ut hotmailen din her og så skriver du oppe i feltet nummeret ditt og har det stående mellom et bestemt klokkeslett...vi legger deg til msn og finner nummeret...

Skrevet

Uff nå kjenner eg at eg er litt vanskelig.

PM min virker ikkje og msn min sprer virus så eg kan ikkje logge på den. Men om du legger ut hotmailadressa di så kan eg sende deg mail.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...