Ulme Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Må skaffe oss en sovevogn til barnehagen, noen som har ett godt tips. Må prøve å finne noe brukt...
SaDa Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Kjøp en stor vogn. Brio eller simo er en av de som har lengst liggedel. Se på finn.no.
pustpes Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Har du ikke vogn fra før av som du kan i barnehagen da?? Så kan du heller kjøpe en enkel trille til å ha hjemme?
Ulme Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 Nei, vi har bare trille hjemme, for han har sovet inne. I bhg må de sove ute
pustpes Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Hæ? MÅ de sove ute?? I all slags vær?? Har du ikke noe du kunne sagt? Hva hvis noen barn er forkjølet og foreldre vil at de skal sove inne??
Ulme Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 Sikker ok å sove inne en gang ved slike ekstra omstendigheter. Men i hovedregelen skulle de sove ute!
pustpes Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Ok. Tenkte med gru på en vinter med minus 10 og fullt snøvær... Kommer det ikke noen loppemarkeder snart kanskje? Du trenger jo ikke en trillevogn, bare en som er god å ligge i...
Ulme Skrevet 1. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2007 Jeg får sjekke ut Finn.no, gidder ikke kjøpe ny nei. Og jeg må ha den fort, så kan ikke vente på loppis :-/ Takk for svar dere, men Simo er ok altså..ja jeg får lete.
SaDa Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 se på denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10738742&sid=xz6arGpUtE0461332&WT.svl=Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå