Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Kvalm og oppkast, vond i hele meg og feber. Synes forferdelig synd på meg selv. Er jo ikke vant med å være syk. Kom på en ting, vi har jo vært i skauen, kan ikke være borrelia? Jeg krisemaksimerer jo hver gang, vet dere....
Babyonboard ;-) Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Hehe... Sikkert bare den vanlige sommerforkjølelsen vettu ;-) God bedring til deg også :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 God bedring til deg også! Jo flere vi er sammen...........;-)
Blomman Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 har du noen merker som skulle tilsi flåttbitt?? du får få gubben til å ta en helsjekk på deg - hehe - men finner han ikke noe sår eller arr er du nokmvanlig syk bare. God bedring klem fra Blomman
Karomamma Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Stakkars deg, da God bedring, håper det ikke er flått!! Det var mange av dem i sommer, vi fjernet flått fra både katter, småjenter og mormor...
Urtete Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 God bedring!! Kanskje formen er bedre i dag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå