Gå til innhold

Jeg og er syk.Snufs


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvalm og oppkast, vond i hele meg og feber. Synes forferdelig synd på meg selv. Er jo ikke vant med å være syk. Kom på en ting, vi har jo vært i skauen, kan ikke være borrelia? Jeg krisemaksimerer jo hver gang, vet dere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Sikkert bare den vanlige sommerforkjølelsen vettu ;-)

 

God bedring til deg også :-)

Skrevet

God bedring til deg også!

 

Jo flere vi er sammen...........;-)

Skrevet

har du noen merker som skulle tilsi flåttbitt?? du får få gubben til å ta en helsjekk på deg - hehe - men finner han ikke noe sår eller arr er du nokmvanlig syk bare.

 

God bedring klem fra Blomman

Skrevet

Stakkars deg, da :)

God bedring, håper det ikke er flått!! Det var mange av dem i sommer, vi fjernet flått fra både katter, småjenter og mormor...

Skrevet

God bedring!!

 

Kanskje formen er bedre i dag??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...