Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Ungen min sover 3 timer i sin egen seng og 10 timer i min. Så da får han sove i senga med oss. Uansett er det mest naturlig å sove med ungen. Men HS må jo selvsagt mase. Er det flere som ljuger til HS om det meste?
Sjefsmegga Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Hva har HS med hvor ungene sover i grunn? Ungene her sover i egne senger..men jeg tar minsta oppi senga hvis hun våkner på natta eller veldig tidlig på morran..siden jeg ammer henne...sovner ofte da..ingen fare med det. Hun ligger mellom meg og pappan, eller innerst mot veggen. Aldri følt behov for å lyve til HS, enda jeg ikke alltid har gjort etter "boka" til helesøster heller....
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Det lurer jeg også på hvorfor de har. Mannen min hadde en lang krangel med de i går hvor de prøvde å prakke på oss at hun(skrev feil i HI) overhodet ikke måtte sove der, og at hun MÅ bruke smokk og bla bla bla..
Sjefsmegga Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 HOs normalt friske foreldre som ikke røyker så er det ingenting som tyder på at samsoving er skadelig..heller tvert imot. De anbefalte sammsoving på barsel faktisk. Vi fikk sove med ungene i senga sammen med oss..vi måtte bare passe på at sengehesten var opp... Jeg har samsovet første 3 ukene med alle mine tre unger...rett og slett eneste måten å selv få sovet nok på siden store deler av natten gikk med på amming. En ting man bør unnga er tykk dyne..så jeg brukte et teppe og hadde pysj i stedenfor dyne.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Føler det er tryggere... da blir jeg ikke liggende å sjekke om hun puster.. for det hører jeg.. våkner fortere.. De ber oss ta ferbermetoden hele tiden.. men hun er jo ikke 3mnd enda.. det er helt vilt.. de mener vi ødelegger alt med å gjøre dette men det er faktisk hyggelig for oss.. og hun er mye mer medgjørlig når vi har sovet i samme seng som henne.. null sutring utover dagen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå