Gå til innhold

Endelig kommer jeg også hit :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Av gammel vane klikket jeg meg inn på 2.tri, men så kom jeg på at, dærsken, jeg skal jo over på 3.tri idag :-)

Uvant følelse!!!

Så, da skal jeg henge her inne i minst 9 uker og forhåpentligvis ikke mere enn 12, sammen med dere :-)

 

Gleder meg enormt til denne siste etappen.

Mye plaget med kynnere og klarer knapt gjøre noe før hele kroppen sier stopp, så denne gangen håper jeg disse siste mnd går fort ;-)

 

Har jo 1 stk samboer, 1 stk skjønn gutt på 4,5 år og 2 herlige kattefrøkener som krever sitt hver dag, så har jeg nok å gjøre? Ja ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkomme hit skal du være. =)

Skrevet

Velkommen!

 

Kom akkurat over hit jeg også på mandag:)

 

Vi har nok mye å se frem til her ja!

 

Jeg er ikke så plaget med kynnere, bare innimellom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...