Mor til en stor og en liten Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Av gammel vane klikket jeg meg inn på 2.tri, men så kom jeg på at, dærsken, jeg skal jo over på 3.tri idag :-) Uvant følelse!!! Så, da skal jeg henge her inne i minst 9 uker og forhåpentligvis ikke mere enn 12, sammen med dere :-) Gleder meg enormt til denne siste etappen. Mye plaget med kynnere og klarer knapt gjøre noe før hele kroppen sier stopp, så denne gangen håper jeg disse siste mnd går fort ;-) Har jo 1 stk samboer, 1 stk skjønn gutt på 4,5 år og 2 herlige kattefrøkener som krever sitt hver dag, så har jeg nok å gjøre? Ja ;-)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Velkomme hit skal du være. =)
♥lurelure♥ Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Velkommen! Kom akkurat over hit jeg også på mandag:) Vi har nok mye å se frem til her ja! Jeg er ikke så plaget med kynnere, bare innimellom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå