Miss L å di Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 ÅÅåååÅÅåååÅååååhh... guuuud så deilig å være her inne igjen! *vinkevinkevinke-seg-alldeles-øm-i-armen*
Miss L å di Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 takker og prøveråbukke c",) Nei, dette var stas du!!
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 en stund siden du ble observert her inne nå (iallfall av meg) går det bra? har en mnd igjen her og syns det er tuuuuungt om dagen men er på jobb og er vel egentlig i fin form.. har permisjon fra tirsdag og gleder meg sykt til å si hadet til kontoret
Miss L å di Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 Det er dama si som står på!!! *Klappe på skuldenen* Her er det 1 mnd og 2 uker igjen sånn omtrent, og det er svinetungt synest jeg.... Kommer til å være sykemeldt frem til permisjonen og må si jeg trampeklapper til dere som jobber helt frem. Denne tøyseungen har funnet ut at det føles meeeget behagelig å hvile rumpa si inni lungene mine... Dette resulterer i at jeg ikke kan ligge lenger, men sover i en stress-less som sambo har dradd inn på soverommet... gaaah!!! Skal bli brillefint å bli ferdig med hele graviditeten synes jeg. Rekner nesten med at du er enig,,,,,?
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 jaddaaaaaaa.. er lei og klager ikke om det blir en som kommer litt tidlig stakkars deg og ribbene dine da.. ser det for meg - ikke videre heldig der nei
Miss L å di Skrevet 1. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2007 Hadde nok gått bedre om jeg var litt høyere, men det er nesten sånn thai-størrelse på meg....hehehe... Men det ordner seg vettø c",) Er det noe liv her om dagen, eller er alle på ferie?
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 litt tregt med liv og det er litt kjipern for en ivrig bimmer med kjedelig jobb om dagen... urk men noen er det da her og det er kos
Miss L å di Skrevet 1. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2007 er sauen hjemme? hun lager da en tråd i ny å ne...
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 sauen er på plass.. hun er flott.. men akkurat nå er hun til megling med arbeidsgiver angående alt for lite lønn
Miss L å di Skrevet 1. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. august 2007 håper hun får noe igjen for meglinga da... Har jo endel å si når man skal ut i permisjon. Selv sitter jeg med søknadsjemaet fra nav og sjønner ikke en dritt.... Når må man sende det inn egentlig? Forstår jo ikke hva jeg skal skrive på de forskjellige punktene.... Stress...
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 fy kyllingen.. og jeg som nesten aldri er her da.. makan ring nav da vel.. de vil helst ha det inn en mnd før du går ut i permisjon men det er ikke no krav
Miss L å di Skrevet 1. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. august 2007 hehe... vi liker sånne c",) Et kjent nick er gøy å se....
Miss L å di Skrevet 1. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 1. august 2007 hmmm... litt sent allerede da. jaja, det skader vel ikke med en dag til da. Det er vel bare at pengene kommer senere inn på konto..... De kan vel ikke nekte å betale viss det kommer inn litt sent??
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 #16 Skrevet 1. august 2007 neida.. men det er en eller annen frist for hvor lenge de etterbetaler men jeg TRUR det er 3 mnd etter at perm har startet.. så du har jo tid
Miss L å di Skrevet 1. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 1. august 2007 Hauger og lass av tid :-) najs... Nå kan du tro tøtta koooooser seg. Vasker bebistøy å legger sammen å snuuuuser på det. Blir du med å hopper litt frem i tid?? En måned eller så...?
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 #18 Skrevet 1. august 2007 jepps - bare jeg ikke hopper over fødsel for den vil jeg ha med meg.. termin er 28 august... kan jo hoppe dit.. kan tenke meg jeg går over tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå