sunny81 Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 mine to gutter har nå blitt 6 måneder,jeg trodde kanskje at de kom til å sove hele natta når jeg begynte med grøt,men jeg gir de fremdeles pupp mellom 3-5 engang,igjen i 6-tiden,har en til på 3 også så derfor hadde jeg håpet de sov hele natten. gjør deres tvillinger det?mister smokken mye på nattestid også,så er litt smådesperat etter nattesøvn.
Coria Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Det er jo ikke for alle at det skjed noe "mirakel" når de begynner med grøt. Min to er foreløpig bare tre måneder, men vi er så heldige at de sover natten gjennom med bare en spising. Men med eldstemann så måtte han jevnlig ha flaske om natten frem til han var nesten ett år, hvis jeg husker rett. En kjip måte å prøve å redusere det på, er jo ved å strekke det litt lenger for hver natt, selv om de kanskje blir litt sure. Det er jo også at man er vant til å spise til faste tider, sånn som for voksne. Har du prøvd å legge dem på eget rom, sånn at man først hører dem når de er ordentlig sultne? (Men vet at det fort er kjedelig, hvis de da vekker eldstemann...) Lykke til!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 mine jenter er 3 1/2 mnd nå og de sover hele nattan..får siste måltidet ca 2100 så får de neste rundt 0800..de våkner og vil ha sutten rundt 0400 og sovner igjen med en gang..toppers.. lykke til
Cnath Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Jentene mine er 4 måneder og sover fra 21.00/21.30 til 08-09 og våkner strålende blide. Det er utrolig deilig!
DoubleTrouble Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Mine tvillinger legger seg i 19.00 tida hver kveld og sover helt til 8-8.30 dagen etter. Det er bare sååå godt:) De får bare mme ennå. De er 5mnd.
Phiphi Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Heisann! Her legger jentene seg fast klokken ni, og står opp igjen ca klokken ni. Jeg gir dem litt mme på flaske når jeg legger meg i tolvtiden, men da er de så i drømmeland at de ligger å drikker i søvne uten å reagere på noe som helst:) Så det går unna på 5 minutter (de har alltid drukket relativt fort, hehe). Hvis jeg legger meg tidlig en kveld og altså ikke gir dem litt mat i tolvtiden, våkner de i seks-tiden. Sånn har det vært siden de var tre mnd og nå er de fem!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 hahaha...det jeg skrev over her varte ikke lenge..heheheheh,må le,... neida...de sover enda ikke nattan igjennom...de er 8mnd... fra de har vært 4mnd har de så å si vært våkne annhver gang hver time fra ca0100... men nå er det myyyyyyye bedre,..skal ikke skryte så mye,for da snur det vel...men jeg klager aldri uansett...uansett er jeg verdens heldigste=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå