Tooblind Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Nå har jeg bråbestemt for å dra til Tønsberg i morgen.. Dette blir spennende..
Tooblind Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 Jeg skal dit klokken 14... Har den velkjente gledergruer meg følelsen, men mere gleder meg nå enn forrige gang... jeg bruker ikke mere enn halvannen time?
*Vetlis* Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Så moro! Kjenner godt til den følelsen der ja hehe! Men det går nok helt sikkert super fint :-) Drar du aleine eller har du med deg mannen din? Spørs litt hvor du bor og trafikk osv, men jeg tror det holder?
Tooblind Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 Jeg drar alene.. I og med at det ble så bråbestemt, så har ikke han anledning til å ta seg fri fra jobben.. Kjenner spenningen øker for hvert minutt.. Og frykten for at ting ikke er som det skal.. Synes ikke at dette er en dans på roser jeg..
*Vetlis* Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Er du her enda? Eller har du dratt allerede? Om du har lyst og anledning kunne vi evt møttes å tatt en kopp kaffe? Det kommer helt sikkert til å gå fint :-) Men jeg forstår at du er nervøs.... Jeg er like redd bestandig jeg.... selv om jeg kjenner liv er jeg redd!
Tooblind Skrevet 2. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2007 Jeg skal dra nå.. Det hadde vært kjempekoselig det.. Jeg sender deg en PM jeg med mobilnr mitt, så kan vi jo tekstes/ringes?
Tooblind Skrevet 2. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2007 Mailboksen din er full, så jeg får ikke sendt deg PM..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå