Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Nå er snuppa 13 uker og har grini hele dagen siden hun ble født, har vært på 6 behandlinger hos kiropraktor og hun blir ikke bedre av denne kolkken. har prønd amme te,fenikel te karve te, hun raper godt etter hvert måltid. Hun sutrer og griner stort sett hele dagen fra tidlig mrgen til sen kveld. hun sovner som regel kun etter at jeg har gått og vugget henne i et par timer og da kan jeg ikke legge henne vekk da våkner hun. Jeg er så utrolig sliten og det som holder meg oppe er og tenke på smilene hun gir meg når hun ikke har vondt. Er ikke meningen og syte og klage men det er deilig å få det ut. Har ikke så mange som kan hjelpe meg, hun tar heller ikke smokk eller flaske. jeg er så gla så gla i jenta mi. Men når blir hun kvitt disse vonde mage smertene.jeg gleder meg sånn til og kunne kose meg med babyen min, men det føles bare som om det aldri vil bli bedre hun er jo blitt så stor. og hvordan vil det bli med soving og rutiner når hun ikke har vondt lenger hun som er vant til å bli båret,bysset og ammet i søvn.....
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Joda, det blir bra! Du skal snart få muligheten til å kose deg med babyen din!! Dessverre sliter noen (endel faktisk) babyer med vond mage og du har jo gjort ALT du kan for å bedre det :-) Stakkar liten, en hard start det der, heldig som har en så god mor som deg!! Har du prøvd bæresjal etc? Uansett sier jeg bare lykke til! Du skal snart få oppleve det herlige ved en liten baby du også :-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Vil først sende deg en varm oppmuntrings klem.Kan godt forstå at ting virker tunge og vanskelige,men det går over,når,det vet jeg ikke,men en dag har ikke ditt kjære barn kolikk mer og blir en glad og fornøyd unge. jeg er sikker på at du er super mamma for ungen din,så hold ut litt til,så kommer solen frem bak skyene. Du spør også hvordan det vil bli med soving,når hun er vant til å bli båret på,vel,det er forskjell fra baby til baby,kan hende at hun vil ønske det videre,men da må du bare lærer henne til at hun skal sovne av seg selv i sengen. Gullgutten min hadde en del luftsmerter på kveldene,så han ble mye båret på og han ville gjerne fortsette med det,men da var det bare å lære ham,at når er det natt og da er det sengen som teller,ikke at vi skal bære deg. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå