Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Må bare få syte litt her..... Er generelt lei av å være gravid nå, alltid vondt et sted,kan ikke spise det jeg vil,kan ikke gjøre det jeg vil..ikke en gang bøye meg / sitte ordentlig. Har en samboer som nett har sluttet å røyke og er konstant irritert og gidder ingenting, regningene blir bare flere og flere og pengene færre og færre....merker jeg bare har lyst å grine stort sett hele tiden nå.... *blæ* Off..... måtte bare få ut litt irritasjon....
Noddy78, en av hver! Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Huff stakkars! Ikke moro når ting er på tverke! Prøv å holde motet oppe! Tenk på den deilige skatten du har i magen :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Ja, det er stort sett det eneste som holder motet mitt oppe for tiden. GLEDER meg så VANNVITTIG til lillegutt kommer. Da får jeg noe annet å tenke / bruke tiden på også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå