Gå til innhold

Alt er bare dritt for tiden....!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få syte litt her..... Er generelt lei av å være gravid nå, alltid vondt et sted,kan ikke spise det jeg vil,kan ikke gjøre det jeg vil..ikke en gang bøye meg / sitte ordentlig. Har en samboer som nett har sluttet å røyke og er konstant irritert og gidder ingenting, regningene blir bare flere og flere og pengene færre og færre....merker jeg bare har lyst å grine stort sett hele tiden nå.... *blæ*

Off..... måtte bare få ut litt irritasjon....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff stakkars!

Ikke moro når ting er på tverke!

Prøv å holde motet oppe!

Tenk på den deilige skatten du har i magen :-)

Skrevet

Ja, det er stort sett det eneste som holder motet mitt oppe for tiden. GLEDER meg så VANNVITTIG til lillegutt kommer. Da får jeg noe annet å tenke / bruke tiden på også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...