Moyra Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hmm dette er litt vanskelig, men de to siste dagene nå så har jeg hatt en merkelig følelse i skrittet.. Hvert 5-10 min så får jeg akkurat som en liten "during" mellom bena som varer i ca 2-3 sekunder. Kan sammenliknes litt som om jeg får støt, men jeg merker ingen ting, bortsett fra at det "durer" litt.. Wæææ vanskelig å forklare dette her.. Noen som skjønner hva jeg mener?
Håpefull mamma Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 har hatt noe av det samme selv jeg. men det "durer" ikke slik som du sier det. til meg føles det som om det stråler en smerte ned fra magen til skrittet. aner ikke hva dette er. noen andre som vet?
Suprise! Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Er ikke babyen som sparker ned mot underlivet da?
Moyra Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 nei, dette kjennes ikke ut som noe spark. Kan joi selvfølgelig være at den sparker meg i ryggen og at det gir meg strømminger ned i skrittet, men jeg merker jo ikke noe annet enn during.. ingen smerte, trykk eller bevegelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå