Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Tenker siden pc'ene blir produsert i Danmark, må en betale toll???
mammmamia ** Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Nei, prisene skal være oppgitt som totalprisen du må betale :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Ikke gjør det. DELL SUGER!! Har dell laptop og har ikke hatt noe annet en trøbbel med de. Dessuten om du skal ha en stasjonær kan du få problemer med å oppgradere pc'n senere... Dell doesn't support ditt og datt. Dessuten har de elendig kundeservice og prøver å lure folk bestandig. Prøver seg utenom kjøpsloven osv.
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 Å nei ikke si det da!!! Har allerede bestillt...
* 5 om dagen * Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 både dell og netchop er jeg blitt anbefalt å holde meg unna... bestile en kjempebra bærbar pc i går, over onlinebutikken.no til en pris som ligger 2000 kr under psdata. så nå venter jeg bare på at de skal sende den da....den var på lager....
mammmamia ** Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Vi har Dell og er KJEMPEfornøyd! Aldri vært noe tull med den, bortsett fra virus en gang, men det var jo ikke Dell sin skyld ;-) Dell gjør det veldig bra i tester, sjekk ut www.dinside.no og www.tv2hjelperdeg.no blant annet :-)
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2007 Tusen takk ) Var godt å høre noe positivt og om Dell... )
hüpf-kuh Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Jeg har Dell og er fornøyd med de. Har hatt litt problemer, men har tre års forsikring hos de så de gangene det har vært noe galt har det stått en mann på døra i løpet av en dag og to for å hjelpe/bytte deler hvis ikke kundeservice har klart det over telefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå