Gå til innhold

I hvilken uke ble dere drittlei av å ha stooor mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 36 nå og merker at tålmodigheten begynner å ta slutt. Klarer ikke sitte vanlig i en stol uten å få pusteproblemer. Må ligge nesten hele tiden. Kjipt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mer dritt lei av å være gravid generelt jeg!! Gleder meg til å være alene i kroppen min igjen :-) Er i uke 37, men må nok innrømme at jeg har vært lei lenge før jeg egentlig hadde lov til å være det. Derfor er det litt deilig og nå kunne si at jeg er lei uten at noen reagerer noe spesielt på det.

Skrevet

hei

jeg er bare i uke 33 og begynner å bli lei allerede,har ganske stor mage også da,gleder meg vanvittig te gutten kommer ut,men å være gravid har ikke vært min sterkeste side

Skrevet

Jeg er passe lei ja og er i uke 30(!) Føler liksom at jeg har vært gravid KJEMPE lenge. Det er jo ikke så lenge siden jeg fikk tvillinger (de er 13 måneder) og jeg er jo kjempe stor. Det er flere som tror at jeg skal føde når som helst på grunn av at jeg er så stor så når jeg sier at jeg har termin i begynnelsen av oktober himler omtrent alle med øynene. Ligger langt over sf.-målene. Men det er jo fordi det ikke er så lenge siden jeg fødte tvillinger da

(ifg. jm)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Er i uke 39 nå og har begynt å kose meg skikkelig med magen. Snart er den borte og jeg tror jeg kommer til å savne den. Savne å kjenne liv der inne, stryke meg over magen osv ;)

Skrevet

Jeg er i uke 33 og har vært drittlei i noen uker. Er førstegangs, men ikke noe særlig flink til å være gravid. Synes det har vært et slit å være gravid, og er nå veeeeldig klar for fødsel. Men tulla bør vel holde seg i ro noen uker til sånn at ho ikke blir født for tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...