ringo86 Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 hei! prøvd i 6mnd å bli gravid. røyker og har en BMI på 30. har dette mye å si????
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Hei, Skader nok ikke å slutte å røyke iallefall ;o) Lykke til!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Det er nok desverre slik at det er vanskeligere å bli gravid dersom man er litt overvektig også...
Gurine Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Dette er nok veldig individuelt. Jeg både røkte (dessverre) og hadde en bmi på rundt 30 med førstemann, men ble likevel fort gravid. BMI på rundt 30 med andremann også, ble gravid på 3pp, men da hadde jeg slutta å røyke. Nå ligger nok BMI på mellom 31 og 32. Har startet på min 3pp nå. Noen sliter med å bli gravide pga overvekt, men hos andre er det ikke noe problem. Tror det viktigste er å være i sånn noenlunde grei form.
rampejenta - ny spire Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 dem sier at de er positivt for prøver hvis man går ned noen kilo.. de har noe med slanke prosessen i kroppen som gjør at man blir lettere gravid.. Jge har hatt bmi på over 50 og har tatt slankeoperasjon, og da fikk jeg beskjed på sykehuset om å passe meg første året etterpå fordi man blir veldig fruktbar når man går ned i vekt..( fikk ikke lov iå bli gravid før det hadde gått ett år, pga kroppen hadde nok å slite med).. men når de er sagt så har jeg no bmi på 23 og har også prøvd 6 mnd uten resultater.. lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå