♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hadde positiv test forrige fredag. IKM var søndag. Tok en test søndag ettermiddag. Den var negativ. Trodde kanskje det var fordi jeg ikke tok med morgenurin. Skulle ta ny test neste morgen, men den virket ikke. Regnet med at jeg var gravid siden tanta ikke kom. I dag har jeg hatt menssmerter og når jeg gikk på do nå så oppdager jeg at jeg blør...Da er jeg vel ikke gravid allikevel!
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Hei. Har en kollega som opplevde akkurat det samme og regna med det var en tidlig spontanabort. Kjedelig når man virkelig ønsker å bli gravid, men nye sjanser kommer snart så ikke se så mørkt på det
Tussa og Sofie Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Uff, nei det var trist hvis det er tilfellet. Du kan jo dra til legen og få tatt en blodprøve og måle HCG så du får en bekreftelse på det ene eller det andre. Lykke til videre!
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 Er nok ikke gravid. Tuller meg tilbake på BliGravid på Dinbaby. Håper vi ses snart igjen!
strekkmerketrollet Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 uff, trist sånnt ;( Har kjent den skuffelsen mang en gang, masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå