ambumamma Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Idag kl halv to skulle vi egentlig på riksen på ultralyd, for å se den lille babyen og finne ut kjønnet. hadde vært i uke 18,men så gikk det jo galt i uke 14. Litt trist akkurat idag syns jeg. Så nå håper jeg bare jeg får en ny spire fort som sitter helt fram til termin
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Hei, Huff... skjønner at du er trist idag! Håper at du snart blir gravid igjen.. og at spiren sitter som støpt i 40 uker denne gangen! Lykke til med alt ♥allegodetingER3♥ ) Mange gode & varme klemmer fra Dolly
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Uff.. du har all grunn til å være lei deg i dag... Håper du har mange gode mennesker rundt deg! Så krysser vi alt vi har for at spirene sitter snart!! Og da helt frem til de fødes som skjønne nurk som skal oversvømmes av morskjærlighet Sant'ja? Sender varme trøsteklemmer!!
ambumamma Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 takk for det:-) fint med litt trøst.hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå