SnupsaTupsa Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 dette med å ikke la barna ligge å skrike/gråte... Altså, min minste får tenner og fikser ikke helt denne krabbinga (og vil jo sååå gjerne), så nå er det ikke annet en hyl og skrik dagen lang. Jeg vil jo ikke at hun bare skal ligge der og synes synd på henne samtidig som jeg blir utrolig frustrert! Hva gjør dere når det er sånn? Synes jo ingenting jeg gjør har noen særlig effekt... Nå ga jeg en paracet i håp om at hun ihvertfall skulle få sove ut litt, for hun har nesten ikke sovet i det siste, og det hjelper jo ikke akkurat det heller regner jeg med. Men jeg kan da ikke drive å gi det støtt heller? Kan jo vare en stund før tennene bryter igjennom dette her...
*ViMsA* Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 hvis ingenting hjelper er det dessverre ikke stort annet å gjøre enn å høre på det, eller prøve å lukke ørene. Ville evt gitt paracet nå og da for å hvile litt. Snart er det over og dere savner småbarnstiden ;-) Det er ikke bare greit. Trekk pusten dypt og tell til ti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå