Gå til innhold

Kryss fingrene for meg... skal på meglingsmøte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på meglingsmøte med jobben nå, og har med meg advokat og LO. De skylder oss en haug med penger (ihvertfall 30 000) og nekter å betale ut disse, selv om vi har alle beviser på at de skylder oss dette... Så nå blir det møte. har sinnsykt med sommerfugler i magen og er skikkelig nervøs... er litt rart for det er jo ikke vi som har gjort noe galt, men føles som om vi gjør noe fælt her... uff, gruer meg litt, men gleder meg til å bli ferdig da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette blir spennende sauen... skal krysse føtter, tær og bein for deg...

Skrevet

husker "saken" og ønsker deg lykke til

kan ikke skjønne at det ikke skal gå bra.. stå på krava

Skrevet

heihei =) vi er lovet pengene utbetalt den 30... jada, det lar jeg vær å tro på frem til det motsatte er bevist ihvertfall!!! hehe... men kommer de på konto blir jeg skikkelig glad!

Skrevet

Fett!!Nå kan de ha det så bra. Jobbet som selger eller?

Skrevet

Nope, lagerarbeid... Har gått gjennom meg og sambo sitt. de skylder sambo 19 000 og meg 13 000. det er fine penger å få vettu =)

Skrevet

skjønner! ja, det er gode penger å få nå :) Ellers alt vel med deg?

Skrevet

så bra - da må de vel holde det da.. når det er avgjort ved mekling?

nå kan du breke med hevet hode syns jeg

Skrevet

hehe =) ja nå breker jeg som bare det... ja de er vel egentlig nødt til å holde det, hvis ikke blir det rettssak på skikkelig, og ikke bare møter med advokat. de har skrevet under på at pengene skal utbetales den 30/8, men det kan jo være de er uenig med det timeoppsettet jeg har satt opp. sjefen påsto f.eks at vi ikke har rett på overtid før etter 9 timers arbeid, og at vi ikke har rett på tillegg på lørdager og søndager, selv om dette står veldig klart i tariffavtalen., men jeg håper han bare gjør som han skal... det er helt sykt, den ene måneden hadde sambo fått 8000 for lite i lønn. bre på EN måned! er det rart regningene blir liggende???

Skrevet

sånt er så forbanna kjipt.. man jobber jo ikke for gøy - man jobber jo for penger - er det gøy i tillegg så er jo det en bonus, men hallo

bra jobba sauen - velfortjente penger og jeg håper de kommer inn på konto 30/8!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...