@nne p@ l@nne Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 For jeg finner ikke lommeboka mi!! Og da må jeg nok rote i frysa for å finne ut hva jeg skal finne på noe lurt til middag!! Håper det ligger et par Grandis der :-)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 uff da... har du letet på alle sansynlige steder? sjekket med politistasjonen? er jo av og til det er ærlige finnere... men du kan ta ut penger i banken hvis du har med deg legetimasjon som f.eks pass eller noe...
@nne p@ l@nne Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Heldigvis vet jeg med sikkerhet at jeg har rotet den bort her hjemme. Men rart at den ikke er dukket opp for jeg har jo vasket her i dag. Men er ganske rotete av meg så det er ikke umulig at den ligger i frysa eller i vaskemaskinen! Det er nok bare å lete videre!!!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 hehe det var da bra, så kommer den vel snart tilbake... tanten til sambo mistet mobilen sin. kjøpte seg ny, og så fant hun den gamle oppå en hylle inni sykkelboden... hehe, har du sjekket alle boder?
@nne p@ l@nne Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 Nei, men jeg skal gjøre det!! Huff må finne den før sambo kommer hjem for han blir å oppgitt og da blir jeg ertet hele kvelden :-)
Ønderkåver Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Hmm.... Håper du skjerper deg når du har født da, så ikke du må fly rundt og lete etter ungen også Husker en venninne av meg, hun var på trilletur til stedets eneste butikk, da hun kom hjem igjen ringte de fra butikken og lurte på om hun ikke hadde glemt noe... Og joda, det hadde hun, nemlig vogna og ungen....
@nne p@ l@nne Skrevet 1. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2007 He, he har et par barn fra før av og har ikke mistet de ennå :-) Men har hørt om en jeg også som synes hun manglet noe når hun spaserte hjem fra butikken. Hun hadde vist løpt rimelig raskt tilbake når hun kom på at det var babyen hun manglet! Må bare si at dette var på det glade 70 tallet når det var helt normalt og plassere barnevogner utenfor butikken når man handlet :-)
Ønderkåver Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Da går det nok bra denne gangen også Episoden jeg fortalte om skjedde på slutten av åttitallet, og var på et lite sted med et par fødsler i året, så alle kjente jo alle, og visste hvem den knall rosa vogna tilhørte... Ammetåke er noe dritt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå