Gå til innhold

Han er 3 mnd neste uke og er kjempesterk i hodet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nesten full kontroll på hodet sitt. Vingler ikke like mye som før. *deilig*

flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp... han er litt over tre mnd da, mn nesten ikke vinglet med hodet siden han var ca 2,5.. litt er jo, mn minimalt:)

Skrevet

egentlig så er det det samme når han klarer det og det. Veit ikke hva som er vanlig med noe som helst jeg. Men det er artig å se at det skjer noe. Alt er så plutselig! Plutselig så kjenner jeg at han har blitt tyngre. Plutselig ser jeg at han har blitt forandret i ansiktet osv osv.

Jeg er ikke så opptatt av at "han var såååå tidlig ute" med ditt og datt.. Men artig om det er flere som er i samme gate da:)

Skrevet

Min vingler en god del ennå han.. Men det kommer seg nok, han har iallfall blitt mye sterkere i det siste :) Blir 3 mnd neste uke han også

Skrevet

Ja mini på 7 uker er råsterk, på 6 ukers kontrollen kommenterte HS at han har samme stryken som de forventer å finne hos babyer på 3-4. Han har holdt hode fra fødselen av, vi trenger ikke å støtte det lenger nå når vi bærer ham mot skulderen og på magen løfter han både hode og øverste delen av overkroppen godt opp fra underlaget og snur hode fra side til side og kikker seg rundt. Sterk liten fyr :-)

Gjest Renate&Nydelige Christina
Skrevet

Flinke gutten din da:-))

Jada, mi jente løftet hodet allerde på fødeavd hun!:-)

Jordmor sa jeg hadde en uvanlig sterk jente!

Glemmer aldri den bitte lille jenta så bøyer hodet sitt når hun ligger på magen min, rett etter hun kom ut:-)

Skrevet

gutten min på fire uker holder også hodet oppe veldig lenge av gangen, er visstnok en sterk gutt sier de:)

Skrevet

Hmm mystisk.. Dette har du jo sagt han har kunnet helt siden han var 3 uker før.. og så veksler du litt på hva han veide da han ble født osv.. Sikker på at du ikke er overivrig?

Skrevet

Jeg visste ikke at det var vanlig at de vinglet med hodet når de har blitt 3mnd? Ja, da var min også fryktelig sterk, for han begynte så smått å sitte i høystol da (på cafe osv). Ingen vingling der!

Skrevet

Jaja.. Så er min seint ute da. Selv om det er først nå han er helt stødig liksom... jaja. Sånn er det vel da.. Spiller ingen rolle. Det blir vel kar av han og til slutt:)

Skrevet

Kom ut litt feil, jeg mente ikke at din var sen! Jeg vet ikke hva som er vanlig og ikke, jeg har bare 1:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...