Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Driver å lister på kjøkkenet og tuppa flyr rundt her, plutselig ser jeg at hun har åpnet kjøleskapsdøren, og før jeg klarer å komme meg bort til henne så klarer hun å rive ut bollen med salat og HJEMMELAGET dressing som vi skulle ha ved siden av middagen i kveld. Hører med til historien at jeg AKKURAT HAR VASKET GULVET!!!!!! jeg blir gæærn jeg, nå gidder jeg ikke mer... dibber isteden.
Mikaelle7 Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 He he, sånn kan det gå gitt! Da tror jeg du gjør lurt i å dibbe en stund
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 gud ja, har jo bare meg selv å takke men blir litt oppgitt av den trollungen til tider ja
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 velkommen til min verden ;-) Mimmi kastet all grøten sin i vinduet i dag, over blomstene og benken med nytt trekk på kjøkkenet. Avsluttet det hele med å smøre inn håret sitt med restene på fingrene.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 hehehehe uff når sånne ting skjer så vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte. Det værste er at jeg liksom skulle være såååå flink i dag da, ordentlig husmor. Også blir alt ødelagt
Mikaelle7 Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Jeg ler! (når sånne ting skjer altså) ER jo komisk, og skjedd er jo skjedd, og er som du sier bare vår egen feil. Så er bare å le, så får man seg en god latter med den lille også
Dotten Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 He, he. Må le jeg også. Men huff. Kan bli så sint der og da, men så får jeg såååå dårlig samvittighet.... Stakkars snuppa..... sinna mamma... Men, jeg blir fort blid på henne igjen da Kos deg litt her inne du Mami Roe nervene litt liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå