Gå til innhold

Microsterilisator- verdt å kjøpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer den? Hvor mye koster den? Kokte flasker til vesla et år. Og nå er vi på'n igjen med lillegutten vår. Men kanskje det er praktisk med slik sterilisator???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bruker mye flasker er det absolutt verdt det. Da flaskene til lillegutt måtte steriliserers, følte jeg at jeg ikke gjorde noe annet enn å koke flasker - fram til vi kjøpte sterilisatoren. Lillegutt får mme, så har gått mange flasker her i løpet av ei uke... Vi betalte 250-300 kr for vår.

Skrevet

Vi fikk en sånn sterilisator når vi fikk tredjemann, og for en fantastisk ting!!:-) Etter å ha kokt flasker til de to andre, var dette som en helt ny verden. En liten stund i micro, og vips så var de klare. Vil absolutt anbefale en sånn!:-)

Skrevet

er heeelt suuper!!

jeg betalte 220 for min.. er det jeg har sett de ligger på!

løp og kjøp.. du angrer ALDRI!!

Skrevet

Helt super duper fantastisk oppfinnelse!!!Betalte 150kr i Sverige.

Skrevet

Er det slik at man bare skyller flaskene og putter dem i sterilisatoren i micro'n? Har ikke helt skjønt konseptet jeg... :-)

Skrevet

Dumt spm, men kan man bruke sånne store vanlige flasker i en sånn sterilisator også? Har kun sett avent sin sterilisator, og den går det vel bare små i??

Skrevet

Ja, skyller og vasker de som vanlig og da rett i sterilisator. Den blir som en erstatning for gryta.:-)

Hvis man er flink til å skylle flaska rett etter bruk, så er det veldig lite arbeid.

Skrevet

Jeg fant en som jeg kunne ha vanlige store flasker i. Og som likevel passet i min ganske så lille mikro....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...