mammmamia ** Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Åh, jeg ELSKER Benetton! De har alltid mye fint inne - så JA! :-D
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Ja de hadde fått inn masse fine klær nå. Men så liker jeg som regel alltid klærne de kommer med da
mammmamia ** Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Men det er mye salg nå, så litt utplukket da..!
En_av_hver Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Jeg var på salg der i går og kjøpte to gensere til snuppa, en skjorte, en t-skjorte og en genser til junior og betalte morsomme 408,- for alt sammen:-) Så ikke på så mye annet, men jeg synes nesten alltid det er noe fint på Benetton jeg:-)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 JA! de hadde en utrolig fin bukse i burberry rute, i pasteller og rosa strikket cardigan til *sukk* hadde såå lyst på det til tuppa, men var ikke akkurat det mest praktiske barnehage antrekket hehe
Gjest Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Orker ikke salg nå.. Hehe. Men de har fått inn høstklær altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå