Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så pussig da! Mini på 7 uker har hylt nesten hver gang han skulle sovne selv når vi bar på ham eller hadde ham i bæresjalet, for ikke å snakke om hvor mye tid vi har brukt på å få lagt ham i sengen og vognen. Men nå de siste dagene har det vært en drøm å legge ham. Han kan legges våken i sengen om kvelden, mett og trøtt, men fortsatt veldig våken. Noen ganger må vi gi ham smokken 1-2 ganger men han har også sovnet uten smokk. Og samme kunne jeg gjøre med vognen i går og dag, bare la ham oppi, gav ham smokken og bysset lett...han sovnet!!!! Og like viktig, forble sovende! ;-) Håååååper dette varer! Får krysse fingrene! Kanskje det er alle behandlingene hos kiropraktor som har fått full effekt nå? Han er jo helt kvitt luftplagene sine omtrent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig! ;) Så bra at dere har gitt ham behandling som ser ut til å virke! Klart det må være deilig for ham ikke å ha vondt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...